נקודת המוצא שלנו, והיא עובדתית – עמוד בפייסבוק ואתר אינטרנט הם שני דברים שונים בתכלית והם גם מתפקדים כשני ערוצי שיווק שונים לחלוטין. האם ירקן, חנות מחשבים ומעצבת אופנה משווקים לאותם האנשים? עונים על אותם הצרכים? ממש לא! כך גם כאשר אתה בוחר את ערוצי השיווק לעסק שלך – אתה בודק מה נכון לעסק שלך, לא מה נכון לכל האחרים.
אתר אינטרנט מכיל את כל המידע הדרוש ללקוחותיך: עליך, על העסק שלך, על המענה שאתן נותן לצרכים שלהם. יש בו תכנים קבועים, תכנים משתנים ועולמות תוכן כיד הדימיון הטובה ובהתאם לשירותים ולמוצרים שלך. אתר האינטרנט שלך בנוי ומסודר בצורה כזו שקהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים יודעים כיצד לנווט בתוכו ולאתר את הדרוש להם על מנת לקבל החלטה / על מנת לרכוש מוצר / על מנת להשתמש בשירותיך וכדומה.
עמוד הפייסבוק העסקי, לעומת זאת, הוא הרבה פחות מובנה, רוב התכנים בו מופיעים בזה אחר זה ומתבססים על רצונו הטוב של הלקוח הפוטנציאלי, לבלות בעמוד שלך ולאתר את הידע הדרוש לו.
נקודה חשובה נוספת היא שאין היום כמעט אנשים שלא גולשים באינטרנט. גם סבתא שלך גולשת, נכון? אבל בפייסבוק – עדיין לא כולם נמצאים, וגם בין הנמצאים - בוודאי שלא כולם מתמצאים. עליך לשאול את עצמך איפה נמצא קהל היעד שלך. שם גם אתה צריך להיות!
כבעל עסק, אתה יודע שחלק ניכר מהשיווק שלך – הוא התדמית שלך. בעיני לקוחות פוטנציאלים רבים, וכתלות כמובן בקהל היעד שלך ובמאפייניו, אם אין לך אתר - אתה לא קיים. ולא יעזרו אלפי הלייקים שקיבלת בעמוד הפייסבוק. אתר אינטרנט הוא חלון הראווה הבסיסי ביותר בתרבות שלנו היום, ועמוד ספייסבוק לא בהכרח נותן את אותו המענה.
אהבתם את הכתבה? פרגנו לנו בלייק
רוצים להישאר מעודכנים תמיד? הירשמו לניוזלטר החודשי שלנו