מה משותף בין מקדמי אתרים ובוני אתרים? שניהם זקוקים לשירותי אחסון אתרים. בונה האתרים על מנת לאחסן את האתרים אותם הוא מספק ללקוחות שלו, והמקדם, במקרה והוא בנה אתר ללקוח, צריך שרת על מנת לארח את האתר, וגם לצורך אתרי תמיכה, הידועים גם כאתרי לוויין. יש בוניי ומקדמי אתרים שהם גם בעלי שרתים, אבל יש דרך טובה יותר להרוויח מכך, שימוש בשירות ריסלר.
מה זה ריסלר?
ריסלר משמעותו הוא למכור מחדש. בונה או מקדם האתר קונה חבילת אחסון אתרים מחברה המספקת את השירות, ואחר כך יש ביכולו למכור שירות אחסון אתרים ללקוחות שלו כאילו הוא חברת אחסון אתרים בעצמו. חברת האחסון מספקת את התשתית, כלומר את השרת, ובונה או מקדם האתר מוכר את שירות האחסון ללקוח. יש בתהליך זה מכירה כפולה. אך אין זה אומר שהלקוח בסופו של דבר צריך לשלם מחיר מופרז. לכן יש לבחור חברה המספקת שירות זה במחיר סביר על מנת שהלקוח לא ישלם יתר על המידה. כי אם הלקוח יגלה אחר כך שבמקום אחר הוא היה משלם הרבה פחות תמורת אותו השירות, הוא יאבד את אמונו בנותני השירות.
להפוך לחברת אחסון אתרים
כאמור, בעזרת שירות ריסלר, אפשר להפוך לחברת אחסון אתרים ולהניב רווחים יפים. כך שמקדם או בונה האתרים יכול לספק שירות אחסון גם ללקוחות להם הוא לא בונה או מקדם את האתר. זאת דרך יפה לגרום לעסק לצמוח ולקבל מקור הכנסה נוסף. למעשה שירות ריסלר מאפשר לקבל הכנסה פסיבית. כאמור, מומלץ שלא לקבוע מחיר גבוה מידי ללקוחות על אחסון האתרים, כי אחרת לא יהיה להם משתלם לאחסן אצלכם את האתר. את התשלום עבור האחסון צריך להטמיע בצורה חכמה והגיונית בחבילה הכוללת לבניית או אחסון האתר. התשלום כמובן אמור להיות חודשי ובהתאם לגודל התעבורה הצפויה להיכנס לאתר.
אחסון אתרים חיוני למיתוג
אחסון אתרים אמור להיות חשוב ללקוחות שלכם לא רק למטרת אחסון אתר או בלוג אלא גם ליצרית מיתוג. חשוב ליצור לכל לקוח מייל ייחודי על שם החברה שלו. כדי לקבל מייל ייחודי שאינו תלוי בגוגל, וואלה או כל חברה אחרת המספקת שירתי מייל, יש לאחסן אותו על שרת. כך שאם אתם מאחסנים אתרים ובלוגים ללקוחות שלכם, כדאי גם לאחסן מייל על שרת של אותה החברה.