במוקדם או במאוחר, כל בעל עסק מגיע לנקודה תפנית. נקודה בה הוא מבין שעליו להשיג לעצמו אתר אינטרנט אם הוא רוצה להתפתח בעולם העסקי. אחד הדברים החשובים ביותר בנושא הוא אחסון האתר. אומנם אפשר לבנות אתר על מערכת קיימת או לאחסן אותו בחינם, אולם רוב בעלי העסקים עושים בחוכמה ומקימים אתר איכותי אותו הם מאחסנים על שרת. לפני שבוחרים חברה לאחסון אתרים, כדי שלא תרגישו שמדברים אתכם סינית, קבלו 3 מושגים חשובים בתחום אחסון האתרים.
שרת
השרת הוא המקום בו מאחסנים את האתר. כאשר אתם מקישים כתובת של אתר כלשהו במטרה להיכנס אליו, אתם בעצם שולחים אות לשרת המכיל את כל החומר עליו מבוסס האתר. כלומר אתם מצלצלים בדלת, ואינטרנט מאפשר לכם להיכנס לבית בו מתארח האתר. לאיכות השרת והחברה אשר מפעילה אותו יש חשיבות רבה בכל אשר נוגע לאחסון האתר. לכן בדקו שיש מי שיטפל בכם במקרה חרום או בזמן שהשרת קורס.
תעבורה
כאשר בוחרים חברה לאחסון אתרים, היא מספקת כמות תעבורה מסוימת אותה האתר מסוגל להכיל ברגע נתון. למשל, יכול להיות שאתר מסוים אינו צריך נפח תעבורה גדול כי נכנסים אליו אלפי גולשים בחודש אך לעולם לא כמות גדולה רבה באותו זמן. את נפח התעבורה יש להתאים לציפיות ולפרסום האתר. אם הנפח יהיה קטן מידי לגודל התנועה אליו, האתר פשוט יקרוס והגולשים לא יכלו להיכנס אליו. לפעמים אתרים זוכים ליותר כניסות ממה שבעליהם מצפה. ואז, אם הנפח לא מתאים, עלולה להיווצר בעיה.
שטח אחסון
ככל שהאתר גדול יותר. ככל שהאתר צפוי ללכת ולהתרחב, כך הוא צריך שטח אחסון גדול יותר. לכן צריך להתאים את שטח האתר לגודלו. למשל אם בעל ואשתו מחפש דירה, הם לא יקנו דירת 2 חדרים גם אם הם לא מתכננים להיכנס להיריון בשנה הקרובה. הם יקנו דירה גדולה יותר כדי למנוע בעיות בעתיד. לכן, גם אם האתר שלכם גודל בקצב איטי, מוטב להתאים לו את הנפח מראש. אין צורך להגזים. זוג צעיר לא יקנה דירת שישה חדרים אם הם מתכננים ילדים. לכן אין צורך לקנות שטח אחסון גדול מידי.