פעם היה ניתן להעלות אתר לאוויר ולשכוח ממנו. לקוות שהוא יעשה את העבודה בעצמו כמו איזה כרטיס ביקור וירטואלי. היום הנחה זו נחשבת לשגויה ולמעשה תלושה מהמציאות. אתר חייב להיות מנוהל ע"י כמה אנשי מפתח חשובים. בלעדיהם האתר יהיה חסר משמעות בדיוק כמו כרטיס ביקור אשר נזרק לפח או עף עם הרוח. לכן, לפני שאתם מעלים אתר על מנת לקדם את העסק, השתמשו באנשי המפתח הבאים.
בונה ומעצב אתר
חשוב למצוא בונה אתרים בעל ניסיון ולא סתם לבנות אתר חובבני. בונה האתר צריך להבין את העסק שלכם, את הצרכים שלכם ולהתאים את האתר למידותיכם כמו חייט המתאים חליפה לחתן. אתרים גדולים עולים עשרות אלפי שקלים, לכן הם ילוו אתכם במשך כמה שנים טובות. כמו כן חשוב לעבוד עם גרפיקאי המסוגל להסתכל דרך עיניי הגולש ולהתאים את העיצוב גם לפי טעמכם וגם לפי טעם קהל היעד.
מנהל אתר
בעבר הלא רחוק היה נהוג להעלות אתר לאוויר עם כמות מידע מסוימת ולהשאיר אותו כפי שהוא. היום המצב השתנה באופן מהותי. צריך לעדכן את האתר בתוכן, כמו סרטים, מאמרים ותמונות. במקרים רבים אפילו על בסיס יומיומי. כאשר מדובר באתר שהוא פורטל, חשוב מאוד לשים מישהו שינהל את האתר ויעדכן אותו בתוכן כל יום.
עורכים וכותבי תוכן
חשוב להעסיק כותבי תוכן איכותיים ועורכים על מנת ליצור מאמרים טובים שיעניינו את הגולשים וימשכו תנועה לאתר. אם בחברה שלכם יש מומחים בנושא כלשהו אך אין להם את הזמן לכתוב או שהם אינם מטיבים להתבטא בכתב, אפשר לראיין אותם ותמלל את דבריהם או לערוך טקסטים אותם יכתבו בזמנם הפנוי. תוכן הוא אחד הפרמטרים החשובים אם לא החשוב ביותר לניהולו התקין של האתר.
אחסון אתרים
את האתר יש לאחסן בחברת אחסון אתרים אשר מספקת שירות אישי לכל לקוח ובעלת שרתים איכותיים. אם אתר נופל בגלל שרת, הדבר עלול לעלות לכם באובדן הכנסות ולקוחות. לכן יש לדאוג לשלם על האחסון בזמן וכמו כל לעבוד עם חברת אחסון אתרים אמינה אשר מבטיחה לספק שירות מהיר במקרה של תקלה או בעיה כלשהי.
חברת קידום אתרים
את כל התפקידים הנ"ל ניתן להשאיר לטיפולה של חברה לקידום אתרים. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא חברה שלא רק מקדמת אתרים אלא גם מנהלת אותם ובונה. לבעלי עסקים אין זמן לנהל את האתר. כמו כן לפזר את העבודה ליותר מידי אנשי מקצוע זה לא יעיל, לכן כדאי למצוא חברה המספקת שירות אחסון אתרים ולהשאיר את יתר העבודה לחברת קידום.