טלפון: 1599-55-99-77
אחסון אתרים
מכבדים כרטיסי אשראי ופייפאל
  
רכישה מאובטחת עם תקן PCI DSS
אחסון אתרים
|
חבילות אחסון
|
אחסון WordPress
|
שרת וירטואלי
|
שאלות תשובות
|
יצירת קשר
|
אודות RAID
|
כניסה ללקוחות
תעודת אחריות - החזר מלא לתשלום תוך 30 יום
 

סקירות שליליות – שירותי אירוח אתרים

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?
אחסון אתרים » פורום אחסון אתרים » אחסון אתרים בחו"ל » סקירות שליליות – שירותי אירוח אתרים

אחרים בפורום

  • מה זה אחסון אתרים מאובטח
  • אחסון אתרים זול בארץ
  • שטח אחסון לאתר בתמורה לעזרה בפורומים
  • אחסון בחו"ל מתאים לאחסון אתר הפונה לחו"ל
  • מה זה addon domain?
  • למה דרופל
  • מקצועיות בתמיכה
  • אחסון בשרת וירטואלי לעומת שרת ייעודי
  • תעודת SSL
  • מיהם לדעתכם החברות המספקות פתרונות אחסון מקצועיים בארץ?

מה הסיפור? עם כל-כך הרבה סקירות שליליות המפוזרות בכל רחבי האינטרנט, הנוגעות לכל השחקנים הגדולים בענף אירוח האתרים, אי אפשר שלא לתהות – האם הסקירות השליליות אכן מבוססות ואמיתיות? או שמא מדובר במלחמת תגובות של החברות עצמן, המנסות לגרור אחת את השנייה למטה?
מה אתם אומרים?

‹ אחסון אתרים שיתופי באירופה חוות דעת על גו דדי ›
  • הזדהו לפרסום תגובות
ב', 10/11/2010 - 15:50
#1
דרופר
User offline. Last seen 15 שנים 16 שבועות ago. Offline
הצטרף: 08/02/2010

אולי זה שילוב של השניים...

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ג', 10/12/2010 - 04:35
#2
gigim
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 09/13/2010

האמת היא שההסבר הוא פשוט.

1.רוב חברות אירוח האתרים הן מסוג ה"בלתי-מוגבל" – זה בלתי מוגבל, ההוא בלתי מוגבל... האמת היא שההגבלות הן באותיות הקטנות של חוזה השירות – אותן אף אחד לא קורא.

2.אנשים התרגלו לשירותים חינמיים ברשת – מייל חינם, FTP חינם, אפליקציות ותוכנות חינמיות וכו'.

3.אף אחד לא באמת חושב על הגבלות החומרה הקיימות מאחורי הקלעים במערכות אירוח אתרים.

הקומבינציה של כל אלה גורמת לציפיות גבוהות מחברות אירוח האתרים בקרב המשתמשים בשירותיהן... וכשהם לפתע מתוודעים לצדדים המכוערים של שירות אחסון אתרים, הם מוציאים קיטור בצורת סקירות שליליות המפוזרות בכל רחבי הפורומים באינטרנט.

דבר נוסף – ענף אירוח האתרים אינו ענף בעל נהלים מסודרים או סטנדרטים כלשהם... חברת אירוח מצוינת יכולה להפוך לבלתי-נסבלת, בעוד האחרת שנחשבה לנחותה ובעייתית – פתאום הופכת לנותנת שירות מעולה. כל אירוח אתרים הוא בעל ציון ממוצע בסופו של יום.
השחקנים הקטנים יותר בענף אירוח האתרים אינם שונים מהיתר. לאחר מחקר קטן שביצעתי, מצאתי כי כל מיני ספקים בתחום האירוח פשוט נעלמו לאחר תקופה קצרה כלא היו (יחד עם כספי לקוחותיהם) , והיתר פשוט הורידו את רף השירות ואת איכות המוצר אט-אט.
צריך פשוט למצוא שירות אירוח אתרים משביע רצון ולדבוק בו...

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ג', 10/12/2010 - 17:32
#3
HypedHosting
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 09/13/2010

לכל האנשים יש את הנטייה הטבעית להפיץ בנמרצות יתר דעה שלילית בעקבות אכזבה ממוצר/שירות כלשהו. יש פתגם האומר כי דעה שלילית תופץ פי 11 יותר מאשר דעה חיובית, ובפלטפורמת האינטרנט אני גורס שהיחס הזה אף גבוה יותר, בהתחשב בעובדה שהרבה יותר קל להשמיע קול באינטרנט, ושיתוף הגולשים בחוויות השליליות אינו כרוך במאמץ רב / עילאי כלשהו.

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ד', 10/13/2010 - 14:49
#4
ממבוהוסט
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 09/13/2010

סיכמת זאת יפה... אני מסכים.

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ה', 10/14/2010 - 12:49
#5
יריב
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 08/16/2010

חלק מהחברות הן כל-כך גדולות עד שלעתים הן מעדיפות לשכוח את הלקוחות לטובת ספירת יתרת הדולרים בחשבון הבנק שלהן.

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ו', 10/15/2010 - 11:12
#6
Mogli
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 09/13/2010
אני חושב שכמעט לכל חברת אחסון

אני חושב שכמעט לכל חברת אחסון אתרים למעט חברות אירוח אתרים בודדות יש מספר סקירות שליליות ברמה כזו או אחרת, ללא יוצאי דופן. הסיבה לכך היא שאנשים לא מרוצים משמיעים את קולם הרבה יותר מלקוחות מרוצים.
כלל האצבע שאימצתי בעניין – על כל לקוח אחד מרוצה, יש עשרה שאינם מרוצים כלל. אני נוהג להתעלם מנתונים שאינם מגמתיים. לדוגמא, אם בתגובות או בסקירות של מוצר/שירות מסוים אני נתקל ב-90% סקירות חיוביות, ורק סקירה שלילית אחת או שתיים... אני נוטה להתעלם מהתגובות השליליות ולהתרכז בחיוביות.

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
ו', 10/15/2010 - 18:18
#7
moti
User offline. Last seen 15 שנים 10 שבועות ago. Offline
הצטרף: 09/13/2010

אין ספק שההסברים משכנעים... תודה.

למעלה
  • הזדהו לפרסום תגובות
  • הזדהו לפרסום תגובות

מאמרים וכתבות

מתוך רשימת התפוצה שלנו:

רוצה לשפר את אבטחת האתר שלך?
אירוח ואחסון אתרים באופן מאובטח הוא נושא חשוב ומורכב שאפשר לכתוב עליו ספרים שלמים. לצערנו, לא נוכ...
2 טיפים לטעינה מהירה יותר של דפי-אינטרנט דינמיים
  אתרים דינאמיים הם קלים יותר לניהול, ולעתים קרובות מבוססי תוכן לעומת אתרים סטטיים, אשר נחשבים...
למה צריך אתר?! יש פייסבוק! אז זהו, שלא...!
נקודת המוצא שלנו, והיא עובדתית – עמוד בפייסבוק ואתר אינטרנט הם שני דברים שונים בתכלית והם גם...

מאמרים אחרונים שפורסמו:

אחסון אתרים - 3 מושגים חשובים
במוקדם או במאוחר, כל בעל עסק מגיע לנקודה תפנית. נקודה בה הוא מבין שעליו להשיג לעצמו אתר אינטרנט אם הוא רוצה להתפתח...
גיבוי אונליין בענן
אחד הדברים החשובים ביותר לניהולו של עסק תקין הוא שמירה על המידע המאוחסן במחשב. לאסוף חומר לוקח שנים, אולם למחוק חומר...
איך נגרום לאחסון האתרים להיות מהיר יותר?
כמובן שאנחנו כל הזמן חוזרים ואומרים שמאוד חשוב לבחור חברת אחסון אתר מתאימה בעלת יציבות, זמינות ואבטחה גבוהה. אך תמיד...
כל הזכויות שמורות © 2010 Raid - אחסון אתרים ופתרונות חכמים

פתרונות אחסון אתר

  • שרת VPS
  • ריסלר
  • אחסון אתרים וורדפרס
  • אחסון אתרים SEO
  • השכרת שרתים
  • אחסון דרופל
  • שרת רדיו

שירותים משלימים

  • סטרימינג
  • מרכז מידע
  • בלוג אחסון אתרים
  • יצירת קשר
  • תנאי שימוש
  • כניסה ללקוחות

פורום אחסון אתרים

  • אחסון אתרים מקצועי
  • אחסון אתרים בחו"ל
  • אירוח אתרים
  • אחסון אתרים מאובטח

צרו עמנו קשר

דוד סחרוב 19 א.ת.ח, ראשון לציון

טלפון: 1599-55-99-77 (רב קווי)
פקס: 03-9521563

helpdesk@spd.co.il
אתה נמצא בעמוד: סקירות שליליות – שירותי אירוח אתרים